LamanKu

Saturday, April 10, 2010

akuuuu...

salam 4 all...
entah la aku ni.. org dok sibuk siapkan tesis n study tok final.. sempat ajer aku godek2 blog hehe...... pejam celik2 da abis aku kat USIM tercenta ni...uhuk2.... kejap jer.. pasni apa la nasibku, nak keje? ke nak sambung belajar.. aku rase nak keje la dulu.. bukan xmau belajar.. tp aku nak berbakti kat family dulu.. nt2 la aku fikir kat diri sendiri... kawen??? ramai yg tnyer aku.. bukan xnak kawen... nt2 la jodoh xkemana.. family xley cari ganti... da la adik-beradik x ramai.. ade 4 da kurang 1.. ngeee.... jangan tanyer nape.. citer sadis dlm family aku..... haha(gelak hilang sedey la kunun..) yg lepas biarlah berlalu... moga sinar sang suria muncul dalam hidup aku..
nt2 la aku sambung lg... banyak benda nak kena settle ni..

No comments:

Post a Comment